niedziela, 24 lutego 2013

Liebster Award.

"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę” Nominacja ta jest najczęściej przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów i daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby nominującej Cię . Później Ty nominujesz 11 osób oraz zadajesz im 11 pytań wymyślonych przez Ciebie. Nie można nominować bloga, który Cię nominował."
 
Zostałam nominowana przez Julites Crebs (http://julus-world.blogspot.com) Za co dziękuje ;)

Odpowiedzi na pytania zadane przez nią:
 1.Co się skłoniło do założenie bloga ?
 Do założenia bloga przyczyniło się to, że od dawna chciałam go założyć. No i jakoś się zmotywowałam i w końcu go założyłam, no i jak na razie to nie żałuje.
2.Jak długo masz bloga?
 Tego bloga mam od wczoraj, ale jeszcze mam inny z opowiadaniami, założony w lipcu c:
3.Ulubiony kolor?
 Czerń, fiolet no i jeszcze niebieski ujdzie.
4.Książka czy film?
 Wolę książki, bo dzięki nim możemy rozwijać naszą wyobraźnię.
5.Ulubiona postać z książki?
 Nie mam ulubionej postaci z książki.
6. Ulubiony rodzaj książki?
 Lubię czytać o magii, wampirach, narkotykach, miłości itp.
7. Masz rodzeństwo?
 Mam, młodszego brata.
8. O czym masz bloga?
 Trudne pytanie. Ten blog jest o takich różnych moich przemyśleniach, przeżyciach, odczuciach, coś podobnego do pamiętnika.
9. Co Cię inspiruje?
 W sumie nie ma czegoś takiego co mnie by inspirowało.
10. Ulubiona postać z filmu?
 Nie mam ulubionej postaci z filmu.
11. Ostatnia przeczytana książka ?  
"Zapytaj Alice" - Anonim.

Blogi, które nominuję:
 
No i pytania dla was:
1. O czym lubisz czytać blogi? O jakiej tematyce?
2. Jaką masz ulubioną piosenkę bądź piosenki?
3. Skąd zaczerpnęłaś pomysł na nazwę bloga?
4. Skąd bierzesz inspirację?
5. Co się przyczyniło do tego, że założyłaś bloga?
6. Czego nie możesz się doczekać?
7. Czego słuchasz? (ogólnie)
8. Ulubiona rzecz z biżuterii?
9. Na co masz teraz ochotę?
10. Ulubiony dzień tygodnia?
11. Czego nie lubisz w ludziach?

Jeszcze raz dziękuje ! :D Powodzenia z pytaniami c:

7 komentarzy:

  1. Dziękuję za nominację :] Ja nie wiem co wolę książka czy film. Chyba wolę najpierw przeczytać książkę, a potem na jej podstawie obejrzeć film. :] Chociaż w taki sposób zraziłam się do Pamiętników Wampirów, bo książka była słaba.

    Zapraszam do obserwacji, z pewnością się odwdzięczę.
    Powiew wiosny na pretty-and-colour.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny blog!!
    pozdrawiam
    http://dadiprezentuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie biorę udziału w takim czymś, bo to jest blog o Patty, którego śledzi ona i jej fani, także tego ^^ ale jak założę kiedyś swojego bloga to na pewno wezmę udział ;d ale dzięki za nominację ;>
    http://ofcpatty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za nominację, na pytania odpowiem, ale nie będę nominowała, bo zrobiłam to notkę temu, mam nadzieję, że zrozumiesz. Notka pojawi się niedługo. :)
    Pozdrawiam, Nessa.
    ____________________
    pisane-atramentem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny blog :)

    zapraszam tu http://szczesliwetrzynastki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie że dostałaś nominacje :)
    Powodzenia w dalszym blogowaniu ^^
    Obserwujemy? http://mikilove47582.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny blog xd
    +OBSERWUJEMY ?
    http://away4eveer.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń