sobota, 23 lutego 2013

Początki.

Witaj na moim blogu. Zapewne zastanawiasz się o czym będę tutaj pisać. Postanowiłam, że założę blog, na którym będę pisać a la pamiętnik, oraz opisywać różne swoje odczucia i przemyślenia. Wiem, że takim blogów jest multum. Ale kto wie, może zainteresuję cię to o czym ja będę pisać. Kiedyś pisałam pamiętnik, ale kiedy byłam młodsza. Szybko o nim zapominałam. Nie potrafiłam skrobnąć czegoś w nim dzień w dzień. Ten blog będę w miarę systematycznie prowadzić. Przynajmniej komuś się zwierzę. Nie będę podawała jak mam na imię czy coś. To zostanie tajemnicą. Podpisywać się będę Malinka. Dlaczego? Ponieważ kocham maliny i ta nazwa mi się bardzo spodobała. Tak samo nazwa bloga jest zainspirowana malinami. Niedługo pewnie pojawi się pierwszy wpis. To na tyle. Pa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz